Thursday, December 23, 2010

Ugutan~!

Macam mana ni? Aku dalam dilema
Aku diugut oleh kawan aku sendiri. Antara hidup dan mati.
Ini seyes

Ayat ni keluar dari mulut dia sendiri. 
Apa harus aku buat? Aku buntu
Aku perlukan pertolongan.

Apakah kesalahan aku sebelum ini sehingga beliau sanggup mengugut aku sedemikian.
Aku tahu aku banyak dosa ngan ko, tapi tolonglah jangan ugut aku macam tuh. 
Aku ada banyak lagi perkara yang perlu diselesaikan. 
Banyak lagi tanggungjawab aku yang perlu dilaksanakan.
Mana mungkin ini semua berlaku. 
Aku baru nak hepi (^^,) sebab minggu depan nak kolet data. 

Tapi....ko dah buat aku macam nih..=(
Tolong lah aku. Tolong tarik balik ayat ko. 
Kalau aku ade wat salah ngan ko, ko citer je kat aku. 
Aku terima kesalahan aku.
Dan aku sanggup menerima hukuman. 
Tapi aku tak sanggup menerima ugutan ko tuh. 

Sehingga sekarang, ugutan ko masih terngiang2 di kepala aku.
Ke mana saja aku pergi aku akan terdengar:

"Kalau ko tak teman aku malam nih, aku jogging sampai MATI!"
[tegas bunyinya]


Kalau ko mati, ape aku nak jawab ngan parents ko? 
Apa aku  nak jawab ngan polis.
Owh Apadilah, tariklah balik ugutan mu yang menakutkan itu.

p/s  aku mau tidur lena malam nih~

No comments: