Sunday, July 3, 2011

Rindu sama kamu~

Ahhh...rindunya sama kamu. Dah lama saya tak menjenguk kamu. Kamu rindu sama saya ngak??? Fuh fuh fuh....banyak la plak habuk kat sini. Gua mau lap2 sikit...




Owh....udah berkilat nampaknya~




Rindunya nak berblog kembali. Tapi apa kan daya, masa amat mencemburi saya. Now, I dah berkejaya but I rindu sangat2 kat kawan2 time blajar. Kawan2 klas, kawan2 Kelab, akak2 and abang2 biomed, and and and....kawan2 kat fac. Wahh...rindunya sama kamu semua.

Orang cakap, hargailah masa2 yang kita ada ketika belajar kerna masa itulah yang tak akan kembali semula. Ianya berlalu pergi tanpa mampu disekat oleh siapa2. But now, I dah merasainya... Sangat2 rugi bagi sesiapa yang membiarkan ianya berlalu pergi tanpa sebarang kenangan yang indah. 

Bila dah keje, kehidupan dah laen. Situasi di tempat keje pon laen. Bila keje, kita rasa ada satu tanggung jawab yang sangat besar untuk kita tanggung demi/ untuk/ bagi menentukan hala tuju sesuatu company. Kita juga adalah sebahagian daripada mereka yang bertanggungjawab ke atas kemajuan dan kemunduran sesuatu company tuh. Aduhhh...takotnya. 

Tapi walau macam mana pon, aku terpaksa menghadapinya. Di awal alam pekerjaan, aku pon still belajar. If aku ada buat salah, aku sanggup ditegur, aku sanggup dimarah supaya aku tak mengulanginya lagi. So, kepada kawan2 yang sudah, baru or akan bekerja, setlah minda kita, apa sahaja yang kita buat, adalah suatu pembelajaran bagi kita. 


p/s Kepada kawan2 yang belom dapat keje, jangan risau. Allah dah tentukan rezeki kita masing. Insyaallah tak lama lagi korang dapat keje. Good luck kawan2 suma....Miss u always (^^,)


No comments: