Wednesday, October 5, 2011

Bran tak bran, buat jugak la beb~

Esok Kamis, lusa jumaat.....


So???


T-shirt keje ada 4, stok isnin sampai kamis, jumaat baju kurung. Ok lah cun...seminggu skali basuh baju. Jimat air jimat letrik.


Tapi...tapi....tapi......
Ada bran lagi ka mau pakai bju kurung?


Last week, gua exercise terbaek punya. Ngan baju kurung, gua lari sini sana, gua naek turun tangga, tambah plak, naek moto skill rempit punya...huh last paling tak leh blah, panjat bumbung ngan baju kurung~ 


Amacam???


Ada bran x?


Dengan berbekal kan nasik lemak, cekodok, kek dan makaroni masam manis, gua lari sekuat ati, gua panjat sana sini. Habis suma makanan raya gua..


Bos cakap "Len kali, ko ngan aku jangan sesekali gatai mau pakai baju kurung!" 


Hahahaha....baek bos. Apa kata minggu ni pakai jubah nak???




p/s nnti gua masukkan pic ayu gua berbaju kurung, bersimpuh sambil menjamu selera~ ahaha

1 comment:

aku-@paD said...

terbaekkkk kakak!!!!