Thursday, May 19, 2011

Semakin hari semakin sayang~

Semakin hari semakin kurang masa aku bersama kawan2 kat sini. Ahhh...sedehnya. Di kala menaip ni pon, air mata meleleh2. Uhhh....4 taun weh hidup ngang diorang, makan sama, tido sama, mandi sama, masak sama, maen sama, gosip sama, g klas sama, hang out sama, puasa sama, sahur sama, berbuka sama, suma sama2 la....apa ja yang x sama? Suma sama. Sedehnya bila dengan sekelip mata ja terpaksa tinggalkan semua ni.

Rasa cam nak stay ja sini sampai bila2. Tapi sampai bila? Walaumacam mana aku sayang diorang pon, aku terpaksa tinggalkan diorang. Kitorang terpaksa berpisah jugak. Memanglah adat pertemuan mesti ada perpisahan. Tapi hati aku sangat susah untuk menerima perpisahan. Aku senang untuk menerima persahabatan, tapi aku susah untuk menghadapi perpisahan. Aku harap sangat Allah bantu aku, berilah aku kekuatan tok hadapi semua nih. Dah berapa hari dah mata sembab dok nanges bila pikir terpaksa berpisah ngan kawan2. Aiseh....

Kawan serumah lah paling sedeh. Banyak masa kita bersama weh..... Sayangnya korang. Aku sangat2 sayang korang, walau pon kekadang ada rasa tak puas hati, ada terasa hati, termarah, tertengking, terjerit, terpukul,sesemua la...tu hanya seketika. Lepas tu semua 0-0 balik. Tak de pon simpan dalam hati...Hope korang pon sama...

To Shida:
The younger sister in A-G-10. Ko lah rumate aku selama 3 taun. Thanx sebab sanggup jadi rumate aku walau pon salu gadoh dulu. Suma tu kisah dulu. Sorry sangat salu moody ngan ko dulu. Tapi tu dulu, skang aku dah ok. Hope ko hepi dunia akhirat bersama family ko and bakal orang baru dalam famili ko.

Kak Lin:
The "younger2" sister in A-G-10-1..huhu. Sorang kakak yang baek, yang salu menjaga kebajikan adik2 nya. tQ Kak Lin salu jaga ktorang and sorry kalau ada salah silap suma. tQ jugak salu bagi pinjam moto and salu sumbangkan telur untuk megi A-G-10.


Nada:
Ketua rumah A-G-10. Huh...garang beb minah ni. Rumate dia pon takot, orang laen apatah lagi. Haha tapi segarang mana pon dia, dia lah sahabat yang paling menjaga sahabat2 nya. tQ Nada. Sorry kalau ada salah ngan ko. Aku akan sentiasa ingat senam robik n tarian ko..hahahaha Terbaek ahhh....[ko kan "ter"....].


Nazira:
Rumate kepada si garang Nada iaitu bendahari A-G-10. tQ salu menjaga kebajikan note2 ktorang suma. Tanpa ko, maka tak lengkaplah note ktorang. tQ juga di atas segala video2 yang telah ko upload ke fb...semua tu akan menjadi kenangan kita bersama...sob3...sedeh lak. Sorry kalau aku ada wat salah ngan ko. Aku mesti merindui bakso mak ko...Nakkkk!!!!


Che Moh:
2nd younger sister in A-G-10. Walaupon kita lahir di tahun yang bebeza, tapi umo kita hanya beza 21 hari ja...haha tak de lah aku tua sangat dari ko. tQ salu teman borak2 ngan aku. Walau pon aku rapat ngan ko setahun ja, tapi aku ase macam 4 taun aku ngan ko. tQ sebab jadi kawan aku yang sangat2 jujur and sangat2 baek [ko memang terbaek ahh]. Pasni dah tak de dah jalan2 kat Bukit Ekspo pagi2, gi beli nasik lemak kat SS and jalan2 pusing fakulti petang sambil usha jodoh~ haha...thanx salu jadi imam, so xyah dah bekelai sapa nak jadi imam. I'm gonna miss dis moment. And...and...and yang paling penting aktiviti wajib kita meng"harvest"...haha tQ so much~ Hope ko rajin2 sikit pasni menanam. Last skali, sorry salu wat ko pening kepala....


Memek:
Walaupon ko bukan A-G-10 tapi ko dah macam ahli tetap yang memang mendaftar kat bilik belakang kan? Haha...tQ salu datang and menceriakan dak2 A-G-10. Lepas ko balik Sabah ni, jangan lupa bahasa aku yang aku dah ajar kat ko.. Aku pon akan salu guna perkataan ko yang paling femes "ndak mau". Hahaha....menunjukkan bertapa mahunya ko terhadap sesuatu...agagaga (malah membawa maksud yang sebaliknya). Sorry mek kalau ada salah silap ngan ko. Halalkan segala makanan2 ko kat umah ni and Thanx for everything...




Syalala:
"Big giant in da house"...haha sorry Sya...Ko pon baek. Salu bagi tumpang kete ko..tQ ek. Nanti aku dah ade kete, ko lak tumpang aku, nak??? Huhu...sorry kalau ko ada terasa ati ngan aku ke apa ka ek. 


Hope persahabatan kita tak stop sampai sini saja, hope berpanjangan sampai bila2. Aku sangat2 sayang korang suma!!!! Muahhhh...Thanx sebab sudi jadi sahabat aku~ (^^,)

2 comments:

nazir27 said...

aisyahh!!!

sebak plak rasa..

bak kata afdlin syauki dlm cite Sepi.."kenapa perlu jumpa kalau untuk berpisah"

biar jasad kita berpisah tapi bukan dari hati..

cayang ko slalu..& aku rindu dengan daya imaginasi ko..macam katon..haha~

maslina said...

halo A-G-10 plus memek...

akak bru bace post ni...tangkap leleh seyh...mis u oll..muaaahhh...