Monday, May 16, 2011

Writing thesis~

Huh...busy nya saya mengedit tesis sehingga tak sempat nak menjenguk kat sini.. Haha...betol ka dok edit tesis? Erkkk....lebeh kurang. Niat memang dah lama nak edit, tapi tak kesampaian. 

First dapat tau markah dari internal examiner, menonggeng aku sedeh. Rendah giler beb!!! Sapa tak sedeh? 6 kredit kot. Memang tak dapat tahan. Sedeh weh...Sumpah sedeh giler. Bengkak mata2 aku nanges. Tapi, even aku nanges sampai tekeluaq bijik mata pon, markah aku tetap sama.

So hari ni aku amik keputusan untuk berjumpa dengan internal aku. Yeaaahh.....akhirnya baru aku tahu bahawa beliau agak kabur dengan dengan study aku. Ye lah, doc parasite baca study air pollution. Mesti la tak paham. Tambah pulak time aku viva, dia masuk aku kluar sebab masa aku present telah di awalkan and internal examiner aku tak di inform. 

Now, everything is clear. And aku dah mintak tambah markah. Hoyeaa.....tQ Dr. Rukman (^^,)

No comments: