Sunday, March 27, 2011

Berusaha sendiri selagi masih mampu~

Yeaaa...mama I gi umrah~ Sonoknya mama Z gi umrah. Jangan lupa doakan saya dapat siapkan tesis saya dengan jayanya ek.

Takotnya saya.. xde orang nak tolong saya betolkan tesis saya. Kat mana saya nak rujuk. Semua lecturer busy. Masing2 ngan anak2 buah masing2. Kami berlima terkapai2 mencari tali untuk dipegang.

Masih ada lagi ka lecturer yang sanggup membusykan diri menyemak tesis kami yang beratus muka surat tuh??? Ada ka? Ada ka?? Mai la habaq kat saya. Tolonglah kami berlima....tolong!!!!! tolong menolong!!!! [jerit mak cik merry]

Ahhh.....semua ni dugaan and I wajib terima seadanya dengan hati yang ikhlas. Mana taw berkat mama gi tanah suci Mekah, I dapat tempiasnya sikit. Dapat siapkan tesis and lepas viva ngan baek pon dah kira bersyukur. 

Sekarang I need to edit my thesis based on what I think it is correct. Tapi masalahnya, apa yang saya buat, semua saya rasa betoi. Dah rasa cukup. Tapi betoi ka dah cukup??? Short paper, 2nd draft ngn final tesis. Semua kena check sendiri. 

Emmm....tak pe lah, apa2 pon aku akan siapkan tesis aku ni walau apa pon dugaan yang datang. Insyaallah, dengan keizinan Allah aku dapat setlekan suma. 

Cepat kawan2 doakan saya dan saya juga sentiasa mendoakan anda semua~ 

No comments: