Tuesday, March 1, 2011

Aku setuju bila mak aku setuju. Mak aku setuju bila aku setuju~

Kalau dari awal aku tak berminat, memang tak minat la. Tapi mak aku cakap tak pe. Layan jer as long as tak menggatal. Lagi pon sekampung. Adik beradik lak tuh. Jangan sombong ngan orang kampung. Huaaa....bukan tu masalahnya. Masalahnya skang dia memang gatal pon. Dari mesej2 dia pon dah taw. Bukan nak belagak, tapi tak mo layan lebeh2. Aku tak mo sebenarnya. Tapi terpaksa. Bila aku layan sikit, dia dah start lebeh2. Tak kan aku mau tunggu. Terus forward mesej2 tu kat mak aku. Cuba mak baca tengok...gatal tak macam ni? Nak layan gi ke tak? Emmm...mak aku dah cuak terus wat ayat baeknya kasi aku soh gtaw mamat tuh...

Haaa...tau pon takot. Dah...pasni tobat tak layan dah. Ngan mak2 aku pon cuak~

No comments: