Friday, March 18, 2011

First draft~

.:Salam:.

Owh sungguh lama saya menanti saat2 bahagia seperti ini. Akhirnya ia muncul jua. Mama take your time to read my first draft. I will send you my second draft next week. Hopefully~ 

Huhu....Countdown dah tinggal 51 hari ja lagi. Inilah masa2 yang ada untuk bersama rakan-rakan tercinta...Pas ni macam nak balik Penang ja keja kat sana. Tapi tak tau la lagu mana lagi. Tengok keadaan la...Doakan gue dapat keje cepat ek. Nanti gue leh blanja lu orang~ Hehe


Even dah hantar 1st draft, ada lagi yang tak settle. Second draft next week, short paper next2 week and lagi satu next week nak kena hantar final draft thesis. Fuh...lepas tu gue dah boleh grad. Aikkk....viva macam mana? Poster presentation cam mana? Hat tu ada la...tapi aku tak ingat bila. Erkkk~

2 comments:

Bally Da Shoe said...

51 hari sja lagi T_T

Aisyah said...

Sedehnya bila masa semakin singkat~