Friday, March 4, 2011

SMART~

.:Salam:.

Emmm....actually tak de mende best pon nak cakap. Just nak cakap aku nak gi SMART malam nih. Yeaaa....jumpa dak2 sekolah. Ahhh...sukanya saya. Tapi dalam masa yang sama cuak gak. Tak tau macam mana dak2 sana. Agresif ka? Pasif ka? Kena sedia mental fizikal siap2 la. Kang aku lak yang kena buli ngan diorang cam mn? [erkk...mampu ka diorang nak buli gue?]

Barang2 cam biasa la tak siap lagi sebabnya perot lapaQ tak makan lagi. Nak tunggu makanan balik, baru nak kemas semua. Yeaa...mau dok kena pelangkuk [ketuk pala] ngan Apad. Nanti lambat. Setiap kali nak gi kem, Apad dengan sabarnya melayan aku mengemas barang. Owhhh....Apad...datanglah skang untuk menegmas barang saya~


Ok2 aku mau kemas barang, kang Apad taw aku dok melayan kat sini, mau dia jerit kat telinga aku sampai dapat permanent hearing loss.... 

SMART::. Sek. Men. Abd Rahman Talib, Teluk Intan

No comments: