Sunday, March 13, 2011

Cara terbaek mau hilangkan stress~

Yeaaa.....sekali lagi wa stress. Aku stresss!!!!!! Ahhhhhh.....

Ok2, awatnya yang dok stress2 nih. Cecite..cecite...

Tak pa lah. Maleh nak cecite kat sini. Aku nak cecite cara2 hilangkan stress ja. Mau dak?

Tak pa lah, tak mau pon aku nak cecite gak. Tempat aku la katakan...hik hik [gelak jahat]

Emmm...mula2 ambil sebuah baldi. 

Masukkan air setengah baldi. [Agak2 terendam la kepala bila dicelup]

Masukkan Aganol anti-bacteria floor cleaner~ [Boh agak2 berbuih la bila di minum]

Ambik berus lantai dan kita cuci toilet.....

Yeaaahhhhh.....tonyoh sampai bersih na. 

Tonyoh lagi...

Tonyoh lagi......

Tonyoh.................

Tonyoh.......................

Kalau nak bayang tonyoh sesape pon bole. Bayang ja na. Jangan dok pi tonyoh betoi2. Sat gi haru biru dunia. 

Emmm....aku bayang aku tonyoh thesis aku...hahahaha [gelak paling jahat]. Aeip...aeip...mana bole. Kang tak grad aku. Tak la, aku sayang FYP aku...

OK aku mau sambung wat thesis na. Mau tunjuk kat Mama esok. Tak tau la sempat buat ka dak. 

2 comments:

aku-@paD said...

aku pon tgh stress...nak cuci toilet kt rumah ni bersih je manjang mak aku kerjakan. kne balik kolej dlu...hak3.. =p

Aisyah said...

Hahaha....LIKE..LIKE...LIKE...

Mak hg mmg rajin. Jom ujung minggu ni ambik upah cuci toilet kat kolej~