Wednesday, February 9, 2011

Isu hangat di rumah aku~

Ok...ni luahan hati aku yang ketiga untuk bulan Febuari nih. Cuti raya cina yang lepas aku sempat la jugak balik kampung mengjengok family aku yang sudah lama kesepian tanpa aku. Cehhh...bajet yang dia la penyeri rumah la tuh. Ahhh...apa2 pon aku tak kisah. Itu bukan point untuk hari ni. Hari ni aku nak cakap pasai aku kehilangan kawan2 ku. Sob3...=( Sedeh ja bunyi~

Tapi. ke manakah mereka pergi? Hilang ditiup anginkah? Hilang di dalam hutan kah? Hilang dah meninggalkah? Hilang ke mana semua mereka ini? Haaaa....mereka semua menghilangkan diri dari zaman aku ya itu zaman kegemilangan hidup single~ tetttt.

Awat yang ghamai [ramai] sangat dok panggil kenduri nih? Jelez nya beb. Mak aku mula la membebel2. Dah hang tu memilih sangat. Nak macam mana pon tak tau la. Cikgu tak mau, askar tak mau, L*** tak mau, I***** tak mau, hat baek2 nampak alim pon tak mau, toke kambing tak mau...tak tau lah macam mana hang ni. 

Aishhh...mak ni. Agak2 la nak wat menantu pon, cari la hat elok sikit. Kalau bagi kat mak, asa2 mak mau dak? Mak pon tak mau. Pas kat Shitah la. [adik aku]

Huh aku lagi la tak mau!

See...So macam mana? 

Ntah. Aku pon tak tau. Wait and see je lah. Tunggu bulan jatuh ke riba. Emmm...tapi kesian plak kat pungguk nanti, dia dh lama rindukan bulan. Tetiba, aku plak yang dapat. 

No comments: