Monday, February 14, 2011

Orang maen ais aku pon kalut nak maen~

Ice skating~ Ais ni la aku maen. Haaa...dulu dok gelak kat orang sangat tergolek sana tergolek sini. Kalau hebat sangat try arr....Huh bila dah try, baru taw betapa seksanya hidup. Kalau tak terjatuh 7 8 kali tu kira hebat la...First2 masuk pon kaki dah gigil. Hah~ Awat yang tak belari sana sini? Yang dok meniti kat tepi tebing tu kenapa? Tu lah akibat apabila salu gelakkan orang. Huh~ Insaf beb. 

Orang dok pesan, blajaQ dulu kat intenet cam mana nak maen, dok tunggu2. Esok nak maen, hari ni baru kalut. Kalau my Prof cakap, dah nak terberak baru nak korek lubang. Tetttt! Cetanye...cetaneye...hebat tak aku maen? Hebat la sangat kalau sampai tergolek dekat 10 kali, tangan terseliuh tak baek2, pinggang sakit, kaki sakit, hebat apanya? 

Hah padan muka~ Tapi kira ok la jugak. Tak de lah aku meniti kat tepi tebing tu sampai last. Dapat la jugak aku ke tengah sikit bila dah bajet2 terrer sikit. Tu pon tergolek gak...huhu Walau apa pon yang terjadi, ice skating memang best. tQ to all my fren Apad, Azlina, Is and Hairi. Best doh dapat maen ice skating ngan korang walau pon tak reti sangat. Jutaan terima kasih juga diucapkan kepada guru2 ice skating yang banyak dok gelakkan kitorang~


p/s Apad tQ, ko telah selamatkan tangan aku~ Sayang ko lebeh. Muahhhh (^o^)

No comments: