Friday, January 7, 2011

Buat terakhir kalinya~!

Aku rasa inilah buat terakhir kalinya pencarian terhadap Nurul Huda. Ianya tamat di sini. Dalam entry aku tahun lepas aku ada menceritakan mengenai Nurul Huda nih. Rupanya dia adalah seorang pelajar sekolah agama di Kedah yang sudah tamat pengajiannya dan ingin digajikan sebagai seorang guru fardhu air di salah sebuah tadika di Aloq Staq. Huh...Naseb aku tak ngaku aku Nurul Huda. Hahaha...kalau tak, jenoh aku nak menjawab ngan mak cik tuh.

Aku try bagi cadangan kat mak cik tu supaya try tukar no kat depan, dari 012 ke 017, or 013 or 019. Selamat mencuba ya mak cik...

Selang beberapa minit, fon aku berdering kembali. Aikk...kenapa nih? Masih salah ka? 


Halu mak cik, kenapa ek? [penuh dengan kesopanan dan kesusilaan-bajet dohh]

Aisyah, mak cik dah tau dah, bukan 012 tapi 013. Tapi dia dah ta pakai no nih.


Mula2 mak cik tu ingat Nurul Huda dah tak pakai no aku skang nih, then aku lak yang pakai. Emm...no3...I pakai dulu nombor nih. Huhu...sempat jugak aku borak2 layan mak cik tuh. Besa lah dah jumpa orang kampung, dia jadi peramah sat. Kluaq habis semua loghat aku. Tapi ada jugak yang aku tak paham upanya. Ishhh...Kedah celop ka aku nih?

Haha...ok2 lpas ni dah tak kan ada orang call aku cari Nurul Huda lagi. Aku dah pakai no ni sejak 2004. Aku sayang nombor ni macam aku sayang no tepon la...hahaha maen2 ek? Sekeh pala kang. 


No comments: