Wednesday, January 12, 2011

Emosi terganggu~!

Kalau dah tak suka, buat apa nak simpan. Buang je lah. Hidup mesti ada give and take, kalau give ja, lama2 aku pon give up...ish3...ape lah aku membebel kat page aku petang2 macam nih.

Hmm...ntah la. Nak cakap pon malas. Susah la kalau terlalu nak ikutkan diri sendiri ja. Kadang2 pendapat orang laen pon perlu jugak. Tapi kalau dah rase kita ja betoi, no komen lah...Ikut je lah apa nak buat.

Ahh...tensyen. Apakah kerna hormon aku ngah menggila skang? Atau otak aku ngah serabut ngan FYP? Lalala~~ Atau pon aku tengah stress pikir apa nak buat di masa lapang ni di kala laptop aku tak leh nak detect cd ke17 citer The Prince Who Turns into a Frog? Aduhhh...suma sudah bercampur laa.... Nak tengok citer..bila nak habis kalau macam nih?

2 comments:

aku-@paD said...

kakak...dun sad2..
org tu saje nak duge kau yg penyabar neh~ kalau ngn aku da kene cepuk da kot~ huhu..^__^

Aisyah said...

emmm...tensyen sebab tak dpt tengok citer..=(