Wednesday, January 19, 2011

Sedikit improvement~

Jumaat minggu lepas aku dengan tegarnya gi tengok citer "khurafat". Eh betol ke aku nih nak tengok citer antu. Antu melayu plak tuh? Emm...oleh kerana salunya antu melayu ni mengong2 aku pon layan la. 

First2 start aku dah seram. Apesal tulisan suma merah2 nih...aduh. Saiko betoi la. Tak pe, dah bayar. Tak kan nak kuar plak kan? Kat belakang aku ada sekumpulan jodoh2 yang asyik bising jer dari awai sampai la abih citer. Kejap2 dia cakap ada hantu. Mentang2 la dia dh tengok ngan mak dia semalam, hari ni kalot lak dok citer kat orang. Tapi, watever lah, jnji aku bole besedia nak tutup muka bila dia cakap ada hantu pasni. 

tQ jodoh. Tapi, apesal ko stop sekerat jalan ja? Citer la sampai abih. Aduhh...memang tutup muka la sepanjang citer. Tak cukup tangan, bahu kawan aku sapu. Bingit? Memang bingit la aku jerit. Antu belom kuar, aku jerit dulu. Test sogha. Aiyaaa...

Sorry lah geng2 wayang, wa memang penakot, tapi wa mau tengok gak. Mana aci wa nganga ja time orang citer. 

Tiap kali tengok citer seram, mesti akan ada part wa jerit dulu sebelum orang laen jerit or orang laen tak jerit, tapi wa jerit sorang2. Then lu orang nak gelak, gelak la. Wa tak kisah. Sebab lu orang bukan nampak wa pon. 

Sapa lagi mau ajak aku tengok citer seram? Jom! Komfem seram citer even citer tu tak la seram mana pon. Hantu kak limah pon wa mampu jadikan dia seram. Kakakah....(^^,)

No comments: