Monday, August 23, 2010

Ambil yang jernih, buang yang keruh.


Jap nak pikir, ade kaitan ke tajuk ngan entry aku kali ni. Upss!!! Cam pelek ja word "kali ni". huhu..


Sempena hari baek bulan baek ni, aku pown nak la buat mende baek. Aku nak mulakan entry baru aku. Tutup buku lama, bukak buku baru. Hari ni hati aku terbukak utk mendelete semua entry aku sebelum ni. Dah!!! Semua aku dah delete. Sebab-sebab aku mendelete adalah kerana blog aku dah contaminated by some entry. But entry tu aku dah delete lama dah. Tapi scar dia still ade, so jalan terbaek adalah:


1. Aku mendelete semua entry lama

2. Sapu Franch Oil
miss Nada kat scar tuh

3. Tunggu sampai dah hilang semua
scar

4. Mulakan
entry baru..





YES YES!!!! ni lah entry terbaru aku. Immune system blog aku dh ber"function". So tak kan kena infection lagi. Gile lah effect dia mendalam kot... Wajib aku wat prevention and control start dari skang. Tapi skang hanya bole wat tertiary prevention ja. Dah terlambat semuanya. I need moral support, family support...semua support I need. Aku dalam proses recovery.



p/s 1. All about PARASITE. Otak dah dijangkiti. Huhuhu..I LOVE PARASITE CLASS
2. Tak ade kena mengena ngan dak2 A-G-10




No comments: