Monday, August 23, 2010

MISI 2010



Setiap tahun aku mesti excited ngan minggu orentasi. Tak kira la, aku yang kena orentasi or aku yang mengorentasikan. Best bukan sebab boleh membuli budak2. tapi Best bole kenal ramai orang, ramai junior2, bole cari org sekampong, bole cari junor dulu, bole macam2 bole la. Bole usha2 orang jugak...upssss!!!! Tu main point nya sebenarnya..hehehe..Ish3...niat tak betol..hehe




Tapi seyes memang best minggu orentasi nih. Ni lah timenya nak meluaskan jaringan masyarakat. Hehe...

Orentasi junior yang lepas, aku tak terkecuali lah untuk join. Macam2 maen, baling belon air lah, perah air stokin dalam botol la, dam ular lah, nyanyi2, maen2 bunga api (aktiviti sampingan) and hari last kami maen explore race. Malam penutup lak wat BBQ.


Sedapnyer ayam tuh...


Final yer KPP..all gurls, man are not allowed. Hehe


Time persembahan plak, kitorang (final yer) nyer persembahan la paling MELETUP!!!! Gler best!!!! Lagi best nya, bila diumumkan Group 8 iaitu al-maklumlah group aku JUARA keseluruhan aktiviti. JUARA tuh...

Group 8 JUARA!!!


Ape2 pown minggu orentasi ni memeng terbaek lah. Huhuhu..

p/s YES YES Misi aku tercapai!!!

No comments: