Thursday, August 26, 2010

~bED tIME sTORY~



Amalkan budaya membaca


Bilik Tutorial 13, Fakulti Perubatan & Sains Kesihatan UPM
Dr. cakap, kalau nak maju kena rajin membaca. READING!!!! Bole capai ka WAWASAN 2020 kalau baca novel pown sehelai setahun baru nak habis???


Iqra'...


OWH DENGGGG!!!!! Sentap doh kena ayat tuh... Wat nya tak sentap, Novel Ayat2 Cinta yang aku beli masa aku lepas Matrix dulu (2007), tak habis2 ag aku baca. Dah 3 tahun lebih dah..

Ayat-ayat cinta..

Aku akan berusaha sedaya upaya menghabiskan novel tersebut sebelum aku start keje. Tak kan nak simpan sampai berubah zaman plak, dari zaman belajar ke zaman keje. Kalau macam tuh, aku rasa aku dh retired baru bole start menyambung balik tempat aku stop baca buku tu dulu. Masa tuh, cter tuh akan jadi bed time story tok cucu2 aku. Yeahhhh....


Sehari sehelai, lama2 siap senovel...



No comments: