Tuesday, August 24, 2010

MATA


Mata dianugerahkan oleh Allah untuk melihat, untuk menilai mana baik n mana buruk. Kadang2 aku terfikir, kenapa aku nak percaya benda yang diputar belitkan yang secara terang-terangan berlaku depan aku??? Kesian jugak kadang2 aku tengok bila seseorang itu penat dok cover depan aku, tapi pada hakikatnya aku tahu kebenarannya. Mungkin salah aku jugak sebab buat2 percaya ape dia cakap. Bukan ape, sekadar menjaga hati. Huhu sorry to say, I'm not believing u... Pada aku senang jer, kalau ko buat mende salah, tak yah nak cover2 depan orang, tak yah nak tipu2 orang, buat ape ko double kan dosa ko???? Cukuplah dengan ape yang ko dah buat.


p/s Aku pown tak lah baek sangat, tapi at least aku takkan buat benda yang aku sendirik pon tak suka kalau orang buat kat aku.


No comments: