Friday, December 17, 2010

Cuak beb~!

Sudah lama menanti. Akhirnya terjawab juga. Kahkahkah...apa yang aku tunggu? Tunggu result exam jer pon. Mula2 cakap 10/12/10 dah kluaq, penat la dok check, hampeh...mana ada. Sapa cakap kluaq 10 ha? Tapi ade la 2 subjek yang dah ada markah. Nak kira pointer pon tak mampu. Cobaan portal ja upanya. Nak test portal baru. 

Ceittt.. Tunggu punya tunggu sampai lah ke hari ni. 17 Disember 2010. Hah...hari ni komfem kot dah ada. Jangan nak maen coba portal ag. Pagi2 aku try, haish...tak boleh jugak. Awai sangat kot lagi. Maybe after kol 10. Cam malas la plak nak tunggu.Tunggu jugak. Tapi mana tahan daulat cekk...kol 9 cek lagi. Hah! Dah ada...huh. Syukur Alhamdulillah. Usaha aku selama ni tak sia2. At least meningkat la sikit dari sem2 lepas. Aminn...

Haaa...pasni kena pulun FYP la plak. Semalam baru dapat call dari site yang meluluskan permohonan aku. Thanx Allah sekali lagi. 

Alat yang bakal ditinggalkan~ Dust Track~
Esok, berkobar2 aku nak g komuniti nak g wat measurement. Tapi at da same time, takot pon ada jugak. Huhu..mampukah aku berhadapan dengan pelbagai kerenah manusia? 

  1. Hope esok tak de yang menghalau menggunakan penyapu.
  2. Tak de yang lepaskan anjing untuk mengejar aku.
  3. Tak de yang bebel2 panjang mengalahkan murai.
  4. Tak de yang merosakkan alat yang bakal aku tinggalkan.
  5. Tak de halangan yang tak disangka.

For lung function test~

  1. Hope esok lebeh baek dari apa yang disangkakan
  2. Hope esok tak hujan.
  3. Hope esok construction masih dijalankan.
  4. Hope esok aku dah sediakan mental aku.
  5. Hope esok semangat aku lagi berkobar2.

2 comments:

nadirah alhabshi said...

good luck dear

Aisyah said...

tQ lalink (^^,)..
Next week kita run project awak yerp~