Sunday, December 19, 2010

Serbu tak pakai helmet~!

Huh...hampir terkejut aku bila melihat perkataan add as friend kat page my bro. Eh apa hal plak nih? Bila masa dia delete aku dari fren list dia lak nih? Haishhh...ni tak leh jadi. Tak kan adik beradik pon nak delete. Apa yang tak kena? Otak aku ligat memikirkan jawapan bagi persoalan yang timbul.

Tengok frens yang online...haish..pelik2 tol nama diorang nih. Ni mesti yang jarang online tetiba ari ni online.

Back to home~
Kenapa bukan gambar ni kat profile aku???
Hah!!!! Profile picture aku laen. Ni macam orang laen punya. Owh...Nada punya. Cesss~! Naseb aku tak g marah my bro sebab delete aku dari fren list dia. Naseb aku tak gi add as fren balik


"Huhu...sorry Nada, mana la aku perasan ko tak logout ko nya FB kat laptop aku. Kalau tak, siap dah aku antaQ komen apesal delete aku kat FB. Kakakahhh...(^^,)v"


p/s Aku baru berniat nak serbu, tapi belom sempat pakai helmet. Hahaha...=)..Tarik balik na...ampun~

2 comments:

nada said...

haaa, tu la.. lain kali check betul2..

hehe. padahal aku yang salah tak pi log out kat laptop kau. ada hati nak marah kau. heheh.

sorry ya!

Aisyah said...

Hahaha...naseb tak g mesej abg aku marah2 kenapa delete aku dr fren list...kakakah..