Sunday, December 5, 2010

Berangan2 ketika busan~!

Hari ni aku bangun awal seawal yang aku mampu. Pukul brapa? Biarlah rahsia. Kata Siti Nurhaliza~


Haha...[kompius bukan awal ke lambat?] Apa plan hari nih? Aku pon tak tau. Nak gi mana? Nak makan apa? Nak buat apa? Nak tengok citer ape plak? Suma aku tak rancang lagi. 


Hidup aku semakin tak terancang sekarang. Semua terjadi dengan tiba2


Kalau la hidup aku selama ni suma macam nih, kan hepi. Semua benda berlaku secara tiba2 tapi best. Huhu~
Tak de lah aku single sampai skang. Hahaha...berangan~ Tak der kaitan kot~


[Ni kesan bila salu tengok citer Korea]. Banyak sangat part2 best yang membuatkan kita rase hepi bila tengok ^^, . Kalaulah kat Malaysia macam ni kan best. Lalala~!


Bila tengok citer2 Korea nih, salu wat aku nak berangan. Cesss~! 

No comments: