Tuesday, September 28, 2010

1st time bawak lori tanpa lesen.

Uishhh...petang2 cam ni ngantok betol. Berat jer mata mata nih. Tapi tak pe lah, aku nak korbankan masa kejap nak wat "Third Brake Light". Ade sorang student Dr. S ni wat study pasal nih, so ktorang satu klas wajib jadik responden. Apa Third Brake Light??? Dia macam game tapi bukan game. Haha aku pown tak tau nak citer cam mana. Dia ni software di mana kita install and pastu try dia punya test satu per satu sampai la 36 test. Dia nak test lampu brake yang macam mana yang effective dan selamat untuk digunakan, bentuk dia, saiz dia ngan jenis dia. Bersemangat jer aku buat.

Lori yang aku pandu tadi...


Meh cni aku citer apa yang ada kat game tuh. Dia juz ada gambaq lori yang sedang bergerak di atas sebatang jalan raya yang lurus. Aku juz kena tekan space bar bila nampak lampu lori tu menyala means dia brake la. Senang bukan? So, aku dengan tekunnya memerhatikan lampu lori tuh sampai la habis 36 test. Dah la lama giler nak tunggu lori tu brake. Agak busan di situ. Tapi memang menguji kesabaran la jugak. Haha...Sampai test ke 36, hati dah meloncat2 sampai ke anak tekak (agak hiperbola di situ). Yes dah finish! Semangat aku nak submit kat tuan punya kajian nih. Tekan la botton export, tetiba kuar:


"UNDEFINED"

Lihat anak panah merah tuh...


Dalam hati "mangkuk betol apesal lak undefined? Aku dah letak nama pa..."



p/s 1. Terpaksalah buat laen. Tension~!

2. Memang menguji kesabaran betol..


1 comment:

aku-@paD said...

mokcik~ aku pon cemtu. so aku decide nk anto lewat..blk dr sminar nnt. deng~ sakit hati btol...da lar amek mse sejam...ish3..~ =(