Friday, September 3, 2010

Just Enjoy Da Show..=)



Always in my mind...


Kadang2 senang untuk kita menjaga hati orang laen tetapi agak susah untuk menipu diri sendirik. Hah? Agak susah??? Memang tak boleh pown. Apa yang aku buat setiap hari, apa yang aku lalui setiap hari, adalah apa yang dah ditakdirkan untuk aku. "Just follow".. Tu jer cara untuk aku menerima sesuatu keadaan. Kenapa aku mesti menyesali apa yang berlaku dalam hidup aku, kalau itu adalah perkara terbaek yang ditakdirkan untuk aku. Bila kita kehilangan sesuatu, kita akan lebih menghargainya. Tak salah kalau aku belajar dari pengalaman hidup aku. Thanx to all yang terlibat dalam pembikinan filem hidup aku. Just enjoy da show....lalala~~~!


Friendship forever..=)


Miss them...





p/s 1. Need someone that really understand me.

2. Only want to remember the best moments in my life.

No comments: