Thursday, September 9, 2010

SeLaMaT hArI rAyEr~!


Syukur kehadrat Illahi dengan limpah kurnia keizinannya, hamba dapat jugak mengOn9 di rumah. Hehe...hepi2, penat hamba berusaha bersama adik hamba, akhirnya berjaya. Thanx Bro for your kredit. Masuk buku 3 lima dulu la, or kira settle kira duit raya. Mana2 pown ok. Dah hampir tiga hari hamba tak menjengok page hamba nih. Nasib tak bersarang lagik. Maklumlah, sibuk nak raya. Di kesempatan ini, hamba mengambil peluang mencoret sedikit kata-kata agar ianya tidak sunyi dengan entry hamba yang terdahulu. Hehe poyo lak...




Ok lah, aku sebenaqnya hepi sangat sebab:


1. Aku dah selamat sampai ke kampung halaman ku pada tanggal 5 September 2010, jam 5:30am.


2. Aku dah dapat On9


3. Aku dah berjaya settle kan keje2 kat umah


4. Esok dah nak raya!!! SELAMAT HARI RAYA SUMA!!!!




p/s Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin. Dikesempatan ini juga, gue mau mintak maaf kepada sesiapa yang membaca blog gue and ade terasa hati, gue mintak ampun mintak maap banyak2 dari hujung rambut sampai hujung kaki.

No comments: