Friday, September 10, 2010

Janda "Hot"..


Mesti korang tertanya2 kan sape "Janda Hot" tuh...Haa....meh cini aku citer.


Citer dia bermula di rumah aku la. Di mana ada satu hamba Allah ni, dia tmpang kat umah aku sejak dia kecik ag. Aku tak kisah pown dia kat umah aku as long as dia tak ganggu hidup aku sudah. Tapi semenjak dua menjak nih (bila dia dah berumur), aku dah rasa tergugat ngan dia. Dia dah mula bertindak mengatasi aku. Cess...ini tidak boleh jadi. Tapi walau apa pown aku buat, memang tak leh lawan ngan kehebatan dia la. Haish....macam mana ni??? Hmmm...tau ker kenapa aku tergugat ngan dia? Mau tak nya, dalam setahun dia leh pregnant 3 kali... Fuhh...gila hot. Tak henti2 la permintaan terhadap beliau. Cakap, kat mana saja, banyak ja jantan2 yang mengejar dia. Termasuklah adik aku sorang tuh. Turut mengejar janda hot tuh. Aduss.... Dulu aku tak la meluat sangat ngan janda tuh, tapi selepas dia mula membenci dan belagak ngan My Hero, memang aku agak bengang la cikit. Brani2 nya dia menampar My Hero depan mata aku. Mana tahan weh kalau aku tak tampaq balik, nampak cam aku baek sangat lak. Hahaha...sorry mak cik janda, I terpaksa tampaq You balik.

Bila aku balik kampung ja, dia kan menjeling ke arah aku, mau tak nya dah makan penampaq aku sekali (tapi ase cam bnyak kali jer) hehe...Dengan jelingannya yang amat kerek, terus la ku bagi nama dia "Kerek" "mak cik Kerek"...hahaha padan muka. Sekali mak aku salah dengaq la pulak, trus panggil dia "kebret". Hahaha..."mak cik kebret".

Skang bila dia nampak ja aku, dia dah mula takot2. Yes yes!!! Itulah yang aku mahu. Bila dengaq ja sogha (suara) aku, dia dah kecut perot. Hik3... Nampak cam kejam giler aku dah wat kat dia kan??? Padahai aku psiko ja mak cik tuh...Aku tak pukul dia pown, aku juz jerkah ja dia. Huhu...

Tapi sempena hari raya nih, aku nak mintak ampun la ngan mak cik tuh. Aku janji pasni aku dah tak marah2 ag. Tapi nak tanya, " Bila mak cik mau menopos???"




Ni pic semua yang terlibat dalam citer nih...

Pelakon utama: Janda Hot


My Hero: Blackie


My bro yang turut mengejar janda hot


And pelakon tambahan yg telah menampar janda hot..Aku lah tuh..



p/s Mintak ampun semua yang terlibat yer...

My bro kejar sebab bising sangat dok projek. Rimas dengar...wakaka.