Saturday, September 11, 2010

I'm Gonna be Crazy..


Hati aku tak tenang bila memikirkan kerja2 yang bakal ditempuhi bila bukak sem nanti. First mestilah Kem ktorang yang akan belangsung 3 hari sebelum bukak sem. But itu, dah banyak yang dah settle. Thanx to all yang telah banyak membantu especially my mantan Pres and TP and suma AJK yang banyak bagi kerjasama. Thanx korang suma. Best dapat kawan2 cam korang, saling membantu antara satu sama laen. Second, aku nya FYP...aku tak tau nak stat pikir dari mana. Construction site dah ada, tapi aku tak gi tengok ag kawasan sekeliling dia. Sape responden yang akan aku ambik? Aku kena edit tak questionnaire aku? Standard2 method aku tak jumpa lagik. Jenel2 yang aku carik, tak habis baca ag. Huish...bnyak deh. Nanti nak kena present proposal ag. Tak pe aku akan kumpul semangat yang ada untuk habiskan suma secepat mungkin. Nak nyanyi lagu sapot time orentasi dulu la:



Sapotttt... sapot sapot sapot,
Hekk hekk..
Sapot..Hekk hekk,
Kami sapot hekkkkk.......




Aku salu wat keje giler. Korang penah ka???? Huhu..best kadang2 wat keje giler nih. Malas la nak ajaq korang. Takot ramai sangat yang giler nanti...huhu~~~! Biaq lah aku giler sorang2. Ni lah salah satu semangat yang aku ada. Hehehe...


Kenape saye suke rumah saye?
Erkk....(sambil kepala mendongak2 ke atas)

Kenape saye suke rumah saye?
Emmm...(sambil kepala menunduk2 ke bawah)

Kenape saye suke rumah saye?
Sebab dia best!!!!


Hahahaha..symptom2 orang mengong.



p/s Wa mau kumpul semangat baaaanyak banyak!!!

No comments: