Wednesday, September 22, 2010

Macam tenggiling...

Pagi tadi aku settle kan hal kelab. Lepas tu terus memandu laju ke KL tengok tempat final year project. Semangat doh dapat SHO (safety health officer) baek hati. Belagak nih, pegi tak tengok jalan. Tak hafal pon sebab guna GPS kawan aku. Hahh...bila dah settle bincang2 suma, enjin kenderaan mula dihidupkan untuk pulang ke kampus. Tetiba kedengaran suatu suara yang datang kalau tidak silap dari arah bahagian belakang kereta.

"Hah Syah, pe lagik, tangkap la gambar jalan2 kat cni. Gambar sign board ka, bangunan2 ka, supaya ko ingat jalan nak gi sini"

"Eh aku telupa plak, OK2"




Aku pown aper lagi, mula lah snap sana, snap sini. Tak kira ape dah..maen snap ja. Sampai la tetiba Nad merangkap tuan punya kereta berkata:

"Eh sini tak payah. Ni dah jalan nak balik kolej"

"Owh dah tak payah ek????" huhuhu...



Tapi aku rase cam tak ingt la jugak jalan tuh.. Cam mana nih? Perlu ka aku gabung2 kan gambar tuh supaya menjadi plan?






Hah...sini ada satu teka teki.
Antara banyak2 binatang, binatang apa yang paling pelupa???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jawapannya: Tenggiling. Sebab selalu makan semut.

p/s Adakah aku pon dah tepengaruh ngn tenggiling????


No comments: