Friday, September 3, 2010

Menconteng arang ke muka sendirik.



Malunya malunya malunya malunya.........arghhhhhhh. Cam mana nak citer ni, macam mana aku baru perasan sekarang??? Aduhhh...terasa tebal kulit muka ku ini setebal kulit badak. Eh ada yang lagi tebal x??? Kulit bewak (biawak)? Kulit gajah? Hah....setebal buku Cambell??? Or setebal kulit pokok balak??? Hah aku tak tau lah...maybe setebal dinding konkrit jugak. Yang aku tau sekarang, aku malu...malu malu malu.... Mana nak sorok muka aku nih? Bawah meja? Dalam baju? Bawah buku? Bawah bantal? Or buat2 tak tau jer.. Macam tak der pa per berlaku...





p/s Ni lah padah bila buat keje tak pikir habis. Mak salu pesan, " Nak buat apa pown, pikiaq habis2 dulu, jangan maen buat ja".. " Baek mak"

Nak wat cerdik jer skng...lalala~~!

No comments: