Thursday, September 2, 2010

Gonna miss dis moment ~!




1 September 2010 bersamaan 22 Ramadhan


Jamuan bukak posa ENVOCH di salah 2 or 3 bilik tutorial di Fakulti Perubatan dan Sains Kesihatan. Ni lah jamuan bukak posa terakhir bagi aku sapanjang aku undergrad nih. Pasni dah tak de dah. Mesti rindu saat ni kan. Kami lah yang paling senior pada malam ni. Cehh...macam tak cayer lak ade 3 batch adik2 di bawah kami. Sudah ramai family ktorang rupanya. Sedikit masa ja lagi, kami akan melangkahkan kaki ke alam pekerjaan lantas meninggalkan alam pengajian. Hanya tinggal beberapa bulan sahaja lagi untuk aku bergembira sebagai seorang mahasiswa....



Ape2 pown aku kena siapkan FYP aku dulu....Yeahhh...love you mama (my supervisor). I will see u later.




p/s Tak der ruang dalam otak aku sekarang untuk fikirkan FYP~! Owh dengg!!!! Mati lah aku..

No comments: