Sunday, September 26, 2010

Practical session~!

Selama 4 tahun aku belajar, aku timba pengalaman, aku korek rahsia, aku usha2 orang akhirnya aku berjaya aplikasikan balik daripada semua himpunan2 pengalaman aku. Tadi, syukur, semuanya berjalan ngan lancar even tak pernah plan pon apa yang aku nak cakapkan tadi. Aku hanya bercadang nak dengar dan berdiam diri, tapi aku rasa tak sampai hati.

Mula2 tangan aku menggeletar memegang sekeping helaian putih yang dihulurkan kepada aku. Tak dapat ku bayangkan perasaan itu. Aku tak sure dia nampak ke tak yang aku menggeletar. Aku cuba berlagak cool. Tenang konon, tapi sesekali bergenang jugak air mata aku. Ahh...pura2 tak tahu. Aku terus berkata2. Lupakan segala apa yang pernah berlaku. Akhirnya, aku berjaya mengawal semuanya dan keadaan kembali seperti sedia kala seperti tiada apa2 yang berlaku. Syukur Alhamdulillah, semuanya selamat. Aku kembalikan kertas putih itu kepadanya. Kami bersalaman, berpelukan, semuanya kembali ke titik asal. Kami still mengamalkan konsep yang sama selagi kami masih bersama. Thanx Allah YOU give me the strength untuk hadapi semua ini.

No comments: