Friday, October 15, 2010

Absolute Boyfriend~!



Malam nih aku blur sikit. Bila rumate tak der, balik umah, housemate suma kluar, tinggal aku sorang2. Ape aku nak buat? Busannyer! Berani ka aku? Ahhh...cam mana pon, aku kena berani. Baek pikir awal2 apa aku nak buat sementara semua orang belom keluar. Hahhh....tengok muvie. Tu jer yang boleh aku buat tanpa aku bergerak ke mana2 pon. Betol! Aku rasa itulah yang terbaek untuk aku. Terus ke bilik Che Moh:


 "Moh, ko ader citer best tak?, tak nak drama panjang2, pendek2 sudah. Biar aku boleh habis malam ni jugak."

"Ntah. Ko tengok la sendiri kat atas (rak) tuh"

"Okeh"
-
-
-
-
Lepas satu, satu aku tarik. 
-
-
-
-
"Ni best tak?"

" Tu biase jer"

"Ni?"

"Slow cikit"

"Yang nih?"

"OK la"

"Ish...bagi aku yang romantik2 cikit la"

"Ko tengok la"

"Adusss.....yang ni panjang tak citer dia?"

"3 disc ja. Tapi ko kena ingat, tu DVD"

"Ahhh....tak pe lah, aku ambik yang ni jer"




Dah yang tu jer aku nampak paling pendek. Haha sentai (ambik) ja la...

Akhirnya, aku berjaya lah habiskan citer "Absolute Boyfriend" tu malam ni jugak. 

Cemerlang bukan?

Tetiba terfikir, best nya kalau boleh maen set2 pilih cam tuh. Hmmm....berangan....berangan...Wakaka....


No comments: