Tuesday, October 12, 2010

Memory~!


Hari ni ex-rumate aku merangkap senior kos aku konvo. Best nyer tengok orang konvo. Jelez betol. Aku mesej mak aku, aku g pesta konvo. Mak aku cakap tak pa, taun depan kita plak na. Baek mak...Tapi dalam diri aku 50-50. 50 nak habis blajar nak keje, 50 ag tak nak habis lagi. Tak nak tinggal kawan2 and suasana U. Lecturer aku cakap, pengalaman di U lah pengalaman yang paling berharga and sekali dah berakhir, tak kan berulang ag. 






Sayang bukan? Kalau sambung master pon, tak kan jumpa suma kawan2 balik. Huh...sedeh bila pikir masa yang tinggal hanya sedikit saja lagi. Tak sampai setahun ja lagi. masing2 akan bergelar graduan. Graduan Universiti Putra Malaysia merangkap alumni ENVOCH (Environmental and Occupational Health). Cepat giler masa berlalu. Dalam tak sedar, aku dah final year. Dah empat tahun aku kat UPM. Mak aku cakap, "Dulu rasa punya la lama 4 tahun baru nak dapat degree, tapi la ni sat ja, pejam celek, pejam celek dah taun 4".




Apa aku dah dapat selama 4 tahun ni? Banyak yang aku dapat. Kalau aku senarai, kalah list barang shopping selama setahun di Giant. Hah Giant? Why Giant? Ntah, aku pown tak tau. Salu sale kot. Huhu..




Ahhh...tak tau lah nak cakap. Yang aku tau, aku sayang UPM. Aku tak nak tinggal suma kenangan nih. 

 ENVOCH...

 Kawan2 Biomedic...


Kelab Rakan Siswa...


p/s Luv u all very much...Muahhh...(^_^)v

No comments: