Monday, October 11, 2010

mEnAnTi HaRi EsOk....



Macam mana aku nak hadapi hari esok???




Dia: Cuba lah terima salah sendiri. Kalau tak, macam mana diri nak maju. Mana boleh bila dah salah, kamu nak kata bukan itu yang kamu maksudkan, tapi kamu maksdukan yang laen! (dengan nada yang tinggi dan tegas)






Uishh.....memang aku salah. Aku ngaku. Tapi aku tak salahkan dia pon. Aku cuma jelaskan apa yang aku paham. Last2 aku yang kena marah balik. 






Hah...ape lagi, terus la terjadi mende yang tak disangka. Macam mana lah pili (paip) air mata aku boleh terbuka. Huh apa lagi, mengalirlah. Sape la yang bukak tapi tak tutup balik nih? Siap tersedu2 ag. Wahhh....malu giler doh. Terus senyap malas nak jawab ape2 dah. Laen yang aku cakap, laen yang dia tafsirkan. Better aku diam. 








p/s Must always tutup ketat2 pili air after guna. (^_^)



No comments: