Saturday, October 16, 2010

"FISHING SCHOOL"


Esok kena bangun awal nak gi sekolah. Malam ni kena iron baju awai2, tidoq awai, suma awai2 la. Tapi aku yakin dan pastilah, esok bukannya "FINISHING SCHOOL" tapi "FISHING SCHOOL"...Sure ramai yang dok memancing dalam kelas esok. Huaaaa......menguap...menguap dan terus menguap. Sampai sekarang pon aku belom tidoQ. Dok carik2 bahan, sampai gatai tangan2. Akhirnya tertinggallah sesuatu kat sini. Sempat jugak aku  menconteng2 menghilangkan stress. Jap lagi nak kuarkan maklumat dari bahan yang dah dicarik. Mata meminta2 untuk dibelai. Katil melambai2 untuk ditemani. Bantal memanggil2 untuk dipeluk. Ahhh...semua itu godaan. Jangan menoleh kebelakang kerana godaan itu sangat kuat. 


Malam ni aku keseorangan lagik. Rumate tetiba balik umah. Hubby soh balik. So, cam biasa aku tinggal sorang. Kena tido sebelum semua orang tido. Kena bangun selepas ada sorang bangun. Haha...simple kan aku? Just wait and see. Lampu dah mulai tutup dari satu bilik ke satu bilik. Aku tak leh melengah-lengahkan masa lagik. Aku kena cepat siapkan keje. Esok kol 8 nak masuk kelas. Petang nak jumpa ahli kumpulan nak bincang. Serabut. ok2...aku mau tido dulu. Nampak gaya nya orang bilik depan dah tutp pintu. OK2.....bye..


No comments: