Wednesday, November 10, 2010

Busan ketika menjawab exam~!

Esok exam Parasitologi Persekitaran. Parasite. Huh...jenoh nak hapai (hafal) suma nama2 depa, Mode of transmission, lifecycle, prevention, control macam2 lah. Serabut jugak even ckit. Naseb kelas revision yang diadakan seperti yang diharapkan. Input yang dapat amat2 lah berguna di masa hadapan. Haha..TQ doc. Berita gembiranya, soklan objektif dia ckit ja. 15. Wow...hepi~!

Tapi dua hari lepas punya exam, giler busan menjawab. Total soklan objektif ada 60. Sampai ja soklan 39 aku dah busan menjawab. Haiyaa...apa mau buat??? Gue bosan gila. Ahhh...kembalikan semangat ku menembak jawapan2 di depan ku. Hanya itu yang mampu aku ucapkan. Ish...perlu ka aku tido sekejap dan bangun untuk menjawab semua soklan yang ada. Soklan subjektif belom terjawab. Ada dua soklan dengan anak2 nya lagi. Huh~! Tak boleh! mana boleh tidoq. Tapi agak begagah (meleret) la jugak nak habih 60 soklan tuh. Akhirnya... gue sempat menghabiskan 60 soklan objektif dan 2 soklan subjektif. tQ Allah.

p/s Mengharapkan result yang terbaek even aku bukan "penembak" yang baek. 

No comments: