Monday, November 15, 2010

Mimpi~!

Dah lama tak balik kampong naek bas, kebas jugak kaki aku nih. Tu belom tambah lagi kepala aku tergolek2 ke tepi dek ketiduran akibat kemengantukan. Haish…sungguh memalukan. Ahh…biarlah apa orang nak kata.  Janji aku puas. Lepas nih aku dah tak jumpa diorang semua dah. Kalau jumpa pon, belom tentu aku kenal. Haha…tidor je ngan yakin. Sempat bemimpi2 lagi tuh. Giler berkualiti tidur gue. Cakap jer time bile, mesti mimpi punya. Even 10 minit jer pon sempat ag bermimpi. Tidak ketinggalan juga semasa study week hari tuh. Dua hari berturut2 sebelum tibanya hari exam, aku akan termimpi2 paper tuh atau pon lecturer yang mengajarnya. Huh~! Seyes stress.


Hahaha...aku tak kisah mau mimpi apa pon, janji jangan mimpi aku kena kejar ngan something. Tu aku bengang. Hahaha..tambah plak bila aku lari tu tersa slow sangat. Arghhh...kena kejar ngan hantu plak tuh. Mau jak cepat2 terbangun, tapi tak terbangun2! Itu gua bengang~! Kadang2 kalau mimpi best, tu yang nak terbangun sangat. Alarm yang baru nak vibrate pon dah terjaga. Namun sebaliknya kalau aku mimpi kena kejar ngan hantu. Alarm yang bernyanyi2 di tepi telinga pon boleh jadi backgroud lagu mimpi aku. Ahhh....


STRESS~!


No comments: