Monday, November 29, 2010

Sambungan percutian ke Penang~!


29 November 2010

Pagi ni nak bertolak balik KL. Seperti biasa, sarap dulu kat kedai mamak semalam. Tapi pagi ni satu fenomena telah berlaku. Memang tak disangka2. Citernya bermula di mana aku menyedut sedikit air Teh o ais yang aku pesan dari aney tuh. Then aku angkat sedikit gelas aku tuh dengan penuh kelembutan lalu diletakkan sedikit jauh dari aku. Sedikit sahaja. Tetiba, satu perkara yang tak disangka terjadi. Gelas tu tetiba pecah berderai. Kacanya pecah sampai ke kepingan yang halus. Aku tak bersalah. Aku tak tahu macam mana ia boleh bekecai sampai macam tuh. Aku terkedu seketika. Hati jadi tak tenang. Macam2 benda melintasi pemikiran aku. Aku hanya mampu menepis segala tanggapan2 tersebut. Macam2 doa aku baca moga aku sentiasa di lindungi oleh Allah. 


Alhamdulillah sehingga sekarang aku masih lagi diberi kesempatan menghirup udara segar kurniaan Allah. 
Thanx Allah..^^,

After sarap, ktorang singgah sebentar di tepi pantai sebelum meneruskan perjalanan pulang. Cam biase lah, bergambar kenangan sampai puas baru nak balik. Nang tak beringat nak jalan jauah ag. Huhu...penat driver tunggu. Hehe sorry abg2 driver ^^,

Di pantai yang cantek~!
On da way blik, singgah Bidor kejap melawat nenek Abg Nasyrik. Bajetnya nak sampai petang, last2 malam baru sampai. Asal berenti solat ja, mesti makan. Haha...memang percutian penuh makanan la...

Atas feri menyeberangi laut~!

Dah sampai dah~!

No comments: